Brza slana torta

Brza slana torta

Imala sam u planu neke kiflice, davno sam mesila… Pa mi onda sine kako imam neke čvarke u frižideru, bilo bi dobro potrošiti ih za pogačice. A da napravim stromboli? Italijansku pizza štrudlu… Mogla bih. Tako nešto mi se uvek jede. I tako od silnog mozganja i neodlučnosti šta da pravim, na kraju shvatim da više nemam vremena ni za jedno od ova tri, tako da je izbor morao pasti na nešto brzo! I verujte mi da od ovog stvarno brže ne može. 🙂

Brza slana torta

Ova slana torta je sa krem sirom i  seckanom stišnjenom šunkom, mada vi možete staviti bilo kakav mladi sir, kao i salamu po želji, ili već koju nađete u frižideru. 🙂 Zamutićete je za čas, samo izlijete u tepsiju i gotovo! Može i četvrtasti pleh, ne mora okrugli.

Brza slana torta

Idealna je za doručak ili večeru, super je i topla i hladna, a možete je poslužiti uz hladan paradajz, čašu jogurta, mleka ili šta god volite. 🙂

Brza slana torta

Sastojci

  • 3 jaja
  • 1 kašičica soli
  • 150 g ulja
  • 150 g jogurta
  • 250 g brašna
  • 1/2 kesice praška za pecivo
  • 150 g krem sira ili nekog mladog sira
  • 150 g stišnjene šunke ili salame po želji

 

Priprema

U plastičnoj posudi umutite mikserom jaja sa solju, pa dodajte redom: ulje, jogurt, brašno i prašak za pecivo. Sve dobro izmutite mikserom.

Dodajte i krem sir, i sitno iseckanu stišnjenu šunku na kockice pa sve izmešajte.

Smesu ulijte u okrugli kalup prečnika 26 cm, koji ste prethodno nauljili i posuli brašnom.

Pecite tortu u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni, 35-40 minuta, odnosno dok lepo ne porumeni.

Prijatno!

Original recept pogledajte na blogu Moje Grne. Ja sam povećala mere zbog većeg kalupa, kozji sir zamenila krem sirom, a kefir jogurtom. Hvala Gago na super receptu! 🙂

Novosti na blogu pratite prijavom na mailing listu, putem fb stranice i instagrama.

9 thoughts on “Brza slana torta

    1. Hvala Majo! Mislim da bi mogli da se stave šampinjoni, ali preporučujem onda marinirane jer sveži znaju pustiti dosta vode prilikom pečenja, pa to baš ne bi najbolje ispalo ako bi raskvasili testo…bojim se da bi pita bila malo gnjecava kad se ispeče pa bi možda delovala presno. U svakom slučaju, ako isprobaš, javi kako je ispalo, baš i mene zanima. 😀 Pozdrav! 🙂

Leave a Reply

