The Versatile Blogger Award

versatile-blogger-awardPitate se verovatno kakva je sad ovo slika umesto slike kolača. 🙂 U pitanju je jedna blogerska igrica, tačnije izazov kojim su me prijatno iznenadile dve koleginice: Gracijela sa bloga Slatki Začin i Sunčica sa bloga Mes folies culinaires, nominujući me za Versatile Blogger Award i ovom prilikom im se zahvaljujem na tome. Ja sam taj izazov prihvatila i zato vam danas pišem ovakav post umesto recepta. Dakle, o čemu se radi? U pitanju je nagrada koja se dodeljuje blogerima za koje se smatra da imaju kvalitetan sadržaj i stil pisanja.

Da vam stvar bude još malo jasnija, ovde nema ni takmičenja, ni neke “prave” nagrade. Radi se samo o ovom malom priznanju koje zaista mnogo znači. Jer, ima li šta lepše od saznanja da ljudi čitaju vaš blog i cene i podržavaju vaš rad i trud? Za mene nema. Tako da, koliko god ovo beznačajno izgledalo, meni je bilo baš simpatično i još kako mi je izmamilo osmeh na licu. 🙂

Takođe, ovo je sjajna prilika za povezivanje blogera i predstavljanje novih, tako da ćete i vi, dragi moji pratioci koji niste blogeri, možda imati neke koristi od ovog posta. Ovaj put sam vas uskratila za recept (ispraviću to vrlo brzo, obećavam 😉 ), ali ću pomenuti neke zaista inspirativne blogove vredne pažnje, pa bacite pogled na njih.

Ali prvo moram navesti pravila igrice koja se odnose na blogere koje ću nominovati kasnije:

  1. Zahvalite osobi koja vas je nominovala
  2. Nominujte do 15 blogera (možete manje, ali ne više) i obavestite ih
  3. Podelite sa svima 7 činjenica o sebi
  4. Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila.

Među mojim nominacijama naći će se neka već poznata imena u blogosferi, koja iza sebe imaju već duži niz godina blogovanja, ali i neki “mlađi” blogeri koji su tek nedavno zaplovili u blogerske vode. Naravno da ne očekujem od svih da prihvate ovaj izazov. Zato koristim ovu priliku više samo da bih odala počast nekim blogovima koje duže vreme pratim i cenim, ali i da bih istakla neke za koje sam tek nedavno čula, ali smatram da takođe zavređuju pažnju. 🙂

Dakle, nominujem:

Samo mala napomena: da nisam ograničena na 15 blogera, ovaj spisak bio bi još duži.

A sada da ispoštujem pravila igrice i napišem tih famoznih 7 činjenica o meni:

  1. Poduhvat u kuhinji kojim se najviše ponosim su svakako uspešno napravljeni macaronsi već iz prvog pokušaja. 🙂
  2. Nekad znam biti previše samokritična, što je verovatno posledica perfekcioniste u meni.
  3. Mnogi me pitaju kako održavam liniju pored toliko silnih slatkiša koje pravim. Pa recimo da je 50% zaslužna genetika, a 50% fitness vežbe koje obožavam da radim…osim kad me mrzi. 😀
  4. Volim crni humor.
  5. Panika me hvata pri samoj pomisli da od sutra iz nekog razloga više nemam pristup internetu, jer smatram da je internet nepresušni izvor informacija koji nam omogućava da stalno učimo nešto novo i usavršavamo sebe kao ličnost.
  6. Fasciniraju me beskrajnost svemira, zvezde, planete…astronomija…nauka generalno.
  7. Volim da mislim o sebi da sam umetnička duša i kreativac. 🙂

Eto, neka to bude to za ovu priliku. Već od sledećeg posta vraćamo se u normalu, tj. na ono zbog čega ste i tu, a to su naravno recepti. Iskrena da budem, mnogo mi lakše pada da pišem o slatkišima nego o sebi. Setite se samo onog “mystic” iz naziva mog bloga pa bi trebalo sve da vam je jasno. 😉

Hvala unapred blogerima koji odluče prihvatiti ovaj izazov i igrati se, a i vama dragi moji pratioci na čitanju! Čitamo se i dalje i uživajte! 😉

Leave a Reply

