Integralne cimet palačinke

integralne cimet palačinke

Evo jedne zdravije varijante palačinki sa integralnim brašnom, zamirisane cimetom. Integralno brašno zna biti malo problematično za palačinke jer je teško odrediti pravi odnos sastojaka a da se palačinke lepo peku i ne kidaju. Obavezno se mora mešati integralno brašno sa običnim. Posle malo eksperimentisanja, došla sam do recepta koji sigurno uspeva. 🙂

Ove palačinke se jako lepu peku bez kidanja, plus su zdravije a meni lično i mnogo ukusnije od običnih pošto sam veliki ljubitelj integralnog brašna.

A što se tiče pšeničnih klica, one su takođe veoma zdrave tako da ih nikako ne bi smeli zaobilaziti. Bogate su vitaminima B1, B2, B6 i E, kao i kalijum karbonatom, gvožđem i cinkom. Lako su dostupne u svim prodavnicama zdrave hrane ili većim marketima.

Sastojci

  • 2 jaja
  • prstohvat soli
  • 1 vanilin šećer
  • 3 kašičice cimeta
  • 3 dcl mleka
  • 2,5 dcl mineralne vode
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • 100 g integralnog brašna
  • 100 g oštrog brašna
  • 30 g pšeničnih klica

Priprema

Polupamo jaja i penasto ih izmutimo mikserom sa prstohvatom soli i vanilin šećerom. Dodamo cimet, mleko, mineralnu vodu, prašak za pecivo, obe vrste brašna i pšenične klice i sve dobro izmutimo mikserom. Ostavimo smesu da odstoji 20-ak minuta da se sastojci dobro povežu. Zagrejemo tavu u koju smo kapnuli par kapi ulja i pečemo palačinke.

Ja sam posle svake palačinke dodavala po koju kap ulja.

Možete ih puniti po želji, a ja sam ovaj put sa nutelom. 🙂 Prijatno!

Leave a Reply

